Overslaan en naar de inhoud gaan

Shibboleth login

Aanmelden / Log in
  • NL
  • EN

intranet.ucll.be Logo UCLL Intranet

    login moving mind

    Welcome
    moving mind!

    Aanmelden / Log in

    FAQ - problemen met aanmelden?

    Account nog niet geactiveerd?

    ​Benodigheden

    • Identiteitskaart
    • Kraskaart die je ontving bij je inschrijving

    Instructies

    • Surf naar account.kuleuven.be om met de activatie te beginnen.
    • Klik op "Activeer account"
    • Vul je gebruikersnaam in die je terugvindt op je studentenkaart en klik op "versturen".​

    • Vul de gegevens correct in:
      • Je rijksregisternummer (op je identiteistkaart)
      • Je activatiecode (deze code vind je terug op de kraskaart die je kreeg bij je inschrijving)
      • Kies een wachtwoord dat voldoet aan het KU Leuven wachtwoord beleid
    • Klik op "Versturen".

    • Vul in het volgende venster je privé-emailadres in en/of geef je gsm nummer op voor het geval je je wachtwoord vergeet.
    • Nu kan je aan de slag met je nieuwe account!

    Onverwachte problemen met de activering? Contacteer ICT support.

    Hoe contacteer ik ICT support?

    Als je kan aanmelden op Intranet kijk dan zeker eerst op de ICT pagina's of je vraag daar al niet beantwoord wordt.

    Daar geen antworod gevonden? Contacteer dan ICT support:

    • ICT support Leuven
    • ICT support Limburg

    ICT support Leuven

    Contacteer ons via e-mail

    Stuur een e-mail naar support.leuven@ucll.be en er zal een "ticket" worden aangemaakt in ons opvolgsysteem. Je krijgt een automatische ontvangstbevestiging waarmee je kan reageren op je ticket of de status ervan kan raadplegen.

    Telefonisch bereikbaar voor dringende problemen

    Voor dringende problemen kan je bellen naar het nummer 016/375 075. We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 8u tot 17u (behalve tijdens de sluitingsperiodes). 
    Kom je op onze voicemail terecht? Laat dan een boodschap achter, er wordt automatisch een ticket aangemaakt met je boodschap erbij.

    Kom langs in het ICT lokaal

    Tijdens les- en examenperiodes wordt er voor lokale permanentie gezorgd:

    • Campus Hertogstraat - B001 - maandag tot vrijdag van 8u tot 16u (in de voormiddag enkel op afspraak)
    • Campus Clenardus - Elke maandag van 8u tot 16u
    • Campus Gasthuisberg - maandag tot vrijdag van 13u tot 16u
    • Campus SSH - A202 - maandag tot vrijdag van 8u tot 12u
    • Campus Proximus - D220 - maandag tot vrijdag van 8u tot 17u (in de voormiddag enkel op afspraak)

    ICT support Limburg

    Contacteer eerst de lokale ICT-medewerker(s)

    • Campus Diepenbeek - Management & Technologie:
      • nel.vandeweyers@ucll.be (lokale ICT-verantwoordelijke)
    • Campus Diepenbeek - Welzijn:
      • gerard.gielen@ucll.be (lok M9)
      • marie-rose.rouffa@ucll.be (lok M005)
    • Campus Diepenbeek(ARK) - LER:
      • kristof.minten@ucll.be (lokale ICT-verantwoordelijke)
    • Campus Hasselt (OLB) - LER:
      • ellen.driessen@ucll.be (lokale ICT-verantwoordelijke)
    • Campus Genk- Gezondheid:
      • linda.jacobs@ucll.be (lokale ICT-verantwoordelijke)

    Contacteer ons via e-mail

    Stuur een e-mail naar support.limburg@ucll.be en er zal een "ticket" worden aangemaakt in ons opvolgsysteem. Je krijgt een automatische ontvangstbevestiging waarmee je kan reageren op je ticket of de status ervan kan raadplegen.

    Telefonisch bereikbaar voor dringende problemen

    Voor dringende problemen kan je bellen naar het nummer 011/180 175. We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 8u tot 17u. 

    Kom langs bij de centrale ICT-dienst

    Quadri gebouw - Wetenschapspark 21, Verdieping 1, 3590 Diepenbeek

     

    Wachtwoord vergeten?

    Indien je je wachtwoord vergeten bent, zal je een nieuwe activatiecode moeten aanvragen en de activatieprocedure opnieuw moeten uitvoeren. 

    Activatiecode aanvragen

    • Surf naar account.kuleuven.be
    • Klik op "Activatiecode aanvragen".
    • Vul je gebruikersnummer (u-, r-, s- of m- nummer) in.
    • Er zal een nieuwe activatiecode naar je gsm-nummer of e-mailadres gestuurd worden. Met deze code kan je je account opnieuw activeren en een nieuw wachtwoord instellen.

    Indien je geen privé e-mailadres of gsm-nummer hebt opgegeven bij de activatie van je account, neem je best contact op met ICT support.

     

     

     

     

     

     

     

    Gebruikersnaam vergeten?

    Jouw gebruikersnaam kan je terugvinden op de achterzijde van uw studenten- of personeelskaart.

    StudentenkaartPersoneelskaart

    Indien u deze niet kan raadplegen van u via account.kuleuven.be uw emailadres of GSM-nummer ingeven om uw gebruikersnaam te weten te komen.

     

    STUDENT?

    Meld je aan met je r-, s-, m- of c-nummer (zie achterzijde studentenkaart) en wachtwoord.

    PERSONEELSLID?

    Meld je aan met je u-nummer en wachtwoord.

    Controleer altijd in de adresbalk of de verbinding beveiligd is: het adres moet beginnen met https://

    Verlaat het intranet door af te melden en je browser te sluiten. Zeker bij gebruik van een publieke computer.

    Problemen met aanmelden? Consulteer de FAQ’s

    Shibboleth login

    Aanmelden / Log in
    • NL
    • EN