Als je kan aanmelden op Intranet kijk dan zeker eerst op de ICT pagina's of je vraag daar al niet beantwoord wordt.
Daar geen antworod gevonden? Contacteer dan ICT support:
Contacteer ons via e-mail
Stuur een e-mail naar support.leuven@ucll.be en er zal een "ticket" worden aangemaakt in ons opvolgsysteem. Je krijgt een automatische ontvangstbevestiging waarmee je kan reageren op je ticket of de status ervan kan raadplegen.
Telefonisch bereikbaar voor dringende problemen
Voor dringende problemen kan je bellen naar het nummer 016/375 075. We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 8u tot 17u (behalve tijdens de sluitingsperiodes).
Kom je op onze voicemail terecht? Laat dan een boodschap achter, er wordt automatisch een ticket aangemaakt met je boodschap erbij.
Kom langs in het ICT lokaal
Tijdens les- en examenperiodes wordt er voor lokale permanentie gezorgd:
- Campus Hertogstraat - B001 - maandag tot vrijdag van 8u tot 16u (in de voormiddag enkel op afspraak)
- Campus Clenardus - Elke maandag van 8u tot 16u
- Campus Gasthuisberg - maandag tot vrijdag van 13u tot 16u
- Campus SSH - A202 - maandag tot vrijdag van 8u tot 12u
- Campus Proximus - D220 - maandag tot vrijdag van 8u tot 17u (in de voormiddag enkel op afspraak)
Contacteer eerst de lokale ICT-medewerker(s)
- Campus Diepenbeek - Management & Technologie:
- Campus Diepenbeek - Welzijn:
- Campus Diepenbeek(ARK) - LER:
- Campus Hasselt (OLB) - LER:
- Campus Genk- Gezondheid:
Contacteer ons via e-mail
Stuur een e-mail naar support.limburg@ucll.be en er zal een "ticket" worden aangemaakt in ons opvolgsysteem. Je krijgt een automatische ontvangstbevestiging waarmee je kan reageren op je ticket of de status ervan kan raadplegen.
Telefonisch bereikbaar voor dringende problemen
Voor dringende problemen kan je bellen naar het nummer 011/180 175. We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 8u tot 17u.
Kom langs bij de centrale ICT-dienst
Quadri gebouw - Wetenschapspark 21, Verdieping 1, 3590 Diepenbeek