Heb je een vraag of een probleem? Neem dan eerst een kijkje op onze ICT helpdeskpagina.
Vind je op onze pagina toch niet wat je zoekt, dan mag je ons contacteren met je vraag of probleem.
Hoe een vraag of probleem aanmelden?
Je kan onze helpdesk bereiken op verschillende manieren. Bekijk onderstaande pagina's voor meer info of contacteer ICT support.
Hoe een evenement aanmelden?
Heb je een evenement gepland waarvoor extra ondersteuning of materiaal van ICT nodig is? Meld dit dan zo snel mogelijk aan ICT (ten laatste twee volledige werkweken op voorhand).
Dit kan door het campushoofd op volgende manieren:
- mail naar ICT support
- melden op het campus overleg of een ander operationeel ICT overleg
- melden aan de supportsupervisor of ICT partner van de regio (zie: ICT team )
Wat als je probleem niet (goed) opgelost geraakt?
Indien je geen tijdig antwoord of geen oplossing wordt aangeboden, dan kan je escalatieprocedure inschakelen. Dit kan door contact op te nemen met de supervisor ICT support
Als volgende stap kan je het probleem via je leidinggevende verder laten escaleren naar de Manager ICT Operations of naar de Directeur ICT. (zie: ICT team )