ICT support contacteren

Stuur een e-mail 

support.ict@ucll.be

Er zal een ticket worden aangemaakt in ons opvolgsysteem. Je krijgt een automatische ontvangstbevestiging waarmee je kan reageren op je ticket of de statuservan kan raadplegen.

Telefonisch bereikbaarheid

Voor dringende problemen kan je bellen naar

+32 16 375 075 
+32 11 180 175
via teams

We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 8u tot 17u (behalve tijdens de sluitingsperiodes).

Kom je op onze voicemail terecht? Laat dan een boodschap achter, we bellen je zo snel mogelijk terug!
Kan het niet wachten? Bel zeker eens opnieuw want misschien hingen we even met een andere klant aan de lijn of zitten we ergens op locatie.

Kom enkel op afspraak langs in het ICT lokaal 

Naar aanleiding van COVID19 is er een aangepaste regeling van kracht: de ondersteuning gebeurt van op afstand (zie hoger).
Kan je probleem niet vanop afstand opgelost worden, dan kan je een afspraak krijgen op campus Proximus op campus Diepenbeek na overleg met een ICT medewerker. 

Campus Lokaal Wanneer? Afspraak maken
Diepenbeek - B-blok B106

maandag t.e.m. vrijdag van 8u tot 16u

Maak een afspraak in Limburg
Proximus D220 maandag t.e.m. vrijdag van 8u tot 16u Maak een afspraak in Leuven