ICT support contacteren

Stuur een e-mail 

support.ict@ucll.be

Er zal een ticket worden aangemaakt in ons opvolgsysteem. Je krijgt een automatische ontvangstbevestiging waarmee je kan reageren op je ticket of de statuservan kan raadplegen.

Telefonisch bereikbaarheid

Voor dringende problemen kan je bellen naar

+32 16 375 075 
+32 11 180 175
via teams

We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 8u tot 17u (behalve tijdens de sluitingsperiodes).

Kom je op onze voicemail terecht? Laat dan een boodschap achter, we bellen je zo snel mogelijk terug!
Kan het niet wachten? Bel zeker eens opnieuw want misschien hingen we even met een andere klant aan de lijn of zitten we ergens op locatie.

Kom enkel op afspraak langs in het ICT lokaal

Wil je snel en efficiënt geholpen worden, maar dan een afspraak aan onze ICT Balie op campus Proximus of campus Diepenbeek.

Campus Lokaal Wanneer? Afspraak maken
Diepenbeek - B-blok B106

maandag t.e.m. vrijdag van 8u tot 16u

Maak een afspraak in Limburg
Proximus D220 maandag t.e.m. vrijdag van 8u tot 16u Maak een afspraak in Leuven
 
Sinds COVID zijn we als ICT dienst gespecialiseerd in het oplossen van problemen vanop afstand. Voor problemen die we niet kunnen oplossen, komen we ter plaatse:
 
Campus Lokaal Wanneer Opmerkingen
Clenardus   8-16u enkel op dinsdag
Gasthuisberg   8-12u kan worden weggeroepen voor problemen in Sociale school Heverlee
Oude Luikerbaan   9-12:30u enkel op vrijdag
Hertogstraat   8-16u staat ook in voor Naamsesteenweg
LiZa   8-12u enkel op donderdag
Sociale School   13-16u kan worden weggeroepen voor problemen in campus Gasthuisberg