ICT support contacteren

Stuur een e-mail 

support.ict@ucll.be

Er zal een ticket worden aangemaakt in ons opvolgsysteem. Je krijgt een automatische ontvangstbevestiging met een ticket nummer. Voor de status van je ticket kan je antwoorden op het automatisch verstuurde bericht (hou steeds het ticketnummer bv. Ticket#2020011710000068 in het onderwerp van je e-mail). Je kan ook telefonisch contact opnemen, hou steeds je ticketnummer bij de hand.

Bel ons op

We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 8u tot 17u (behalve tijdens de sluitingsperiodes).

Voor dringende problemen kan je bellen naar

+32 16 375 075 
+32 11 180 175

Bel via teams

Kom je op onze voicemail terecht? Laat dan een boodschap achter, we bellen je zo snel mogelijk terug!
Kan het niet wachten? Bel zeker eens opnieuw want misschien hingen we even met een andere klant aan de lijn of zitten we ergens op locatie.

Kom langs op afspraak

We zijn beschikbaar op afspraak van maandag tot vrijdag van 8u tot 16u (behalve tijdens de sluitingsperiodes).

Wil je snel en efficiënt geholpen worden, maar dan een afspraak aan onze balie:

Campus Diepenbeek
Lokaal B106
Maak een afspraak in Diepenbeek
Campus Proximus
Lokaal D220G
Maak een afspraak op Proximus

Op bovenstaande locaties zijn we het best uitgerust om je te helpen en kan je online een afspraak maken. Mocht het toch niet lukken om in Diepenbeek of op Proximus af te spreken, neem dan gerust telefonisch contact op, dan bekijken we wat mogelijk is. Op volgende momenten is er (op lesdagen) in elk geval altijd iemand aanwezig op:

  • Campus Diest: dinsdag 8:00-16:00u
  • Campus Gasthuisberg: dagelijks van 13:00-16:00u
  • Campus Hasselt: vrijdag 8:00-12:30u
  • Campus Hertogstraat: dagelijks 8:00-16:00u
  • Campus Liza: elke donderdag 8:00-12:00u
  • Campus SSH: dagelijks van 8:00-12:00u