ICT support contacteren
Stuur een e-mail
![]() |
support.ict@ucll.be |
Er zal een ticket worden aangemaakt in ons opvolgsysteem. Je krijgt een automatische ontvangstbevestiging waarmee je kan reageren op je ticket of de status ervan kan raadplegen.
Telefonisch bereikbaarheid
Voor problemen kan je bellen naar
![]() |
+32 16 375 075 |
+32 11 180 175 |
We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 8u tot 16u (behalve tijdens de sluitingsperiodes).
Naar aanleiding van COVID19 is er een aangepaste regeling van kracht, we zijn bereikbaar
- op lesdagen van 8u tot 16u
- tijdens de examenperiode is er permanentie voorzien
- op weekdagen van 8u tot 19u
- op zaterdag van 8u tot 12u.
Kom je op onze voicemail terecht? Laat dan een boodschap achter, er wordt automatisch een ticket aangemaakt met je boodschap erbij. We bellen je zo snel mogelijk terug!
Kan het niet wachten? Bel zeker eens opnieuw want misschien hingen we even met een andere klant aan de lijn of zitten we ergens op locatie.
Kom enkel op afspraak langs in het ICT lokaal
Naar aanleiding van COVID19 is er een aangepaste regeling van kracht: de ondersteuning gebeurt van op afstand (zie hoger).
Kan je probleem niet vanop afstand opgelost worden, dan kan je een afspraak krijgen op campus Proximus op campus Diepenbeek na overleg met een ICT medewerker.
Campus | Lokaal | Wanneer? |
---|---|---|
Diepenbeek - B-blok | B106 |
maandag t.e.m. vrijdag van 8u tot 16u |
Proximus | D220 | maandag t.e.m. vrijdag van 8u tot 16u |