ICT support contacteren

Stuur een e-mail naar 

support.ict@ucll.be

en er zal een "ticket" worden aangemaakt in ons opvolgsysteem. Je krijgt een automatische ontvangstbevestiging waarmee je kan reageren op je ticket of de status ervan kan raadplegen.

Telefonisch bereikbaarheid

Voor problemen kan je bellen naar

+32 16 375 075 of
+32 11 180 175

We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 8u tot 17u (behalve tijdens de sluitingsperiodes).

Naar aanleiding van COVID19 is er een aangepaste regeling van kracht, we zijn bereikbaar

  • op lesdagen van 8u tot 17u
  • tijdens de examenperiode is er permanentie voorzien
    • op weekdagen van 8u tot 19u
    • op zaterdag van 8u tot 12u.

Kom je op onze voicemail terecht? Laat dan een boodschap achter, er wordt automatisch een ticket aangemaakt met je boodschap erbij. We bellen je zo snel mogelijk terug!
Kan het niet wachten? Bel zeker eens opnieuw want misschien hingen we even met een andere klant aan de lijn of zitten we ergens op locatie.

Oplossen van problemen op afspraak

 

Kom langs in het ICT lokaal - liefst niet in COVID19 tijden

Naar aanleiding van COVID19 is er een aangepaste regeling van kracht: de ICT-diensten op de campussen zijn gesloten. De ondersteuning gebeurt van op afstand (zie hoger)
De balies in Proximus en Diepenbeek zijn open voor dringende problemen en bij voorkeur op afspraak. Met andere woorden : mensen met een afspraak hebben voorrang in de wachtrijen

Er is op dit moment enkel on-line support. Er is geen lokale aanwezigheid op de verschillende campussen. Enkel de ICT balies zijn open
Campus Lokaal Wanneer?
Diepenbeek - Quadri 1.07

maandag t.e.m. vrijdag van 8u tot 17u

Proximus D220 maandag t.e.m. vrijdag van 8u tot 17u
(van ma tot do jobstudent tot 20u)