U bent hier

ICT helpdesk contacteren

ICT support Leuven

Contacteer ons via e-mail

Stuur een e-mail naar support.leuven@ucll.be en er zal een "ticket" worden aangemaakt in ons opvolgsysteem. Je krijgt een automatische ontvangstbevestiging waarmee je kan reageren op je ticket of de status ervan kan raadplegen.

Telefonisch bereikbaar voor dringende problemen

Voor dringende problemen kan je bellen naar het nummer 016/375 075We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 8u tot 17u (behalve tijdens de sluitingsperiodes). 
Kom je op onze voicemail terecht? Laat dan een boodschap achter, er wordt automatisch een ticket aangemaakt met je boodschap erbij.

Kom langs in het ICT lokaal

Tijdens les- en examenperiodes wordt er voor lokale permanentie gezorgd:

  • Campus Hertogstraat - lokaal B001 - maandag tot vrijdag van 8u tot 16u (in de voormiddag enkel op afspraak)
  • Campus Clenardus - Elke maandag van 8u tot 16u
  • Campus Gasthuisberg - maandag tot vrijdag van 13u tot 16u
  • Campus SSH - lokaal A202 - maandag tot vrijdag van 8u tot 12u
  • Campus Comenius - C203 - vrijdag van 8u tot 12u
  • Campus Proximus - D220 - maandag tot vrijdag van 8u tot 17u (in de voormiddag enkel op afspraak)

ICT support Limburg

Contacteer eerst de lokale ICT-medewerker(s)

Contacteer ons via e-mail

Stuur een e-mail naar support.limburg@ucll.be en er zal een "ticket" worden aangemaakt in ons opvolgsysteem. Je krijgt een automatische ontvangstbevestiging waarmee je kan reageren op je ticket of de status ervan kan raadplegen.

Telefonisch bereikbaar voor dringende problemen

Voor dringende problemen kan je bellen naar het nummer 011/180 175. We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 8u tot 17u. 

Kom langs bij de centrale ICT-dienst

KOC - Wetenschapspark 21, Verdieping 1, 3590 Diepenbeek